Top Guidelines Of ثبت شرکت ها

Wiki Article

درج موضوع شرکت بر اساس نوع فعالیت و مدت آن. ابتدا انتخاب نوع فعالیت بالاترو سپس مدت فعالیت بر اساس اینکه محدود یا نامحدود باشد و در صورت محدود بودن تعیین حداکثر مدت فعالیت به ماه.

ثبت فعالیت های تجاری در تهران در اداره ثبت شرکت ها و در شهرستان ها در اداره ثبت مرکز اصلی آن به عمل خواهد آمد.

امور ثبت شرکت در کرج ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج ثبت شرکت سهامی خاص در کرج ثبت موسسه در کرج ثبت تغییرات شرکت در کرج مراحل ثبت شرکت در کرج شرایط ثبت شرکت در کرج خدمات مالی تشکیل پرونده مالیاتی در کرج اخذ کد اقتصادی در کرج گواهی ارزش افزوده در کرج

رپورتاژ آگهی بهترین شرکت‌های «ثبت برند» در ایران واحد تبلیغات شنبه، ۰۵ مهر ۱۳۹۹

شاید بی راه نباشد که بگوییم اسم شرکت همانقدر مهم است که پرچم یا سرود ملی یک کشور اهمیت دارد. از طرف دیگر قوانین انتخاب اسم شرکت کمی سختگیرانه تعیین شده است؛ که البته این سختگیری در تعیین اسم شرکت به دلیل مسائل حقوقی و مالی تا حدودی هم لازم است.

-مسئولیت مدیر یا مدیران شرکت در مقابل شرکاء مانند مسئولیت وکیل در مقابل موکل است.

درج مشخصات اعضای شرکت. مشخصات اشخاص حقیقی چون نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه و.

انتخاب اسم جزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تأسیس شرکت است. بسیاری از افرادی که مایل به ثبت شرکت هستند، برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب خود انرژی و زمان زیادی را صرف می‌کنند.

مرجع صدور مجوز : وزارت جهاد کشاورزی (اتحادیه تعاونی روستایی فرش دستباف)  

درخصوص ثبت موضوع های فعالیتی که در موارد فهرست زیر نیامده اند و کارشناس نسبت به تشخیص آن تردید دارد، ثبت آنها منوط به قید جمله "در صورت نیاز پس از اخذ مجوز های لازم" می باشد .

۱۳۹۹-۰۲-۱۶ ۱۲:۲۹ راهنمای ثبت شرکت در ایران و تهران امروزه می توانیم همه کارهای اداری و سازمانی را به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام دهیم. برای ثبت شرکت هم می توان به صورت غیر حضوری اقدام کرد. در این مقاله به راهنمای ثبت شرکت پرداخته ایم. ۱۳۹۸-۱۱-۱۹ ۱۱:۱۹ در گفتگو با مهر مطرح شد

با تشکر از ارسال نظر شما . پس از تایید انتشار خواهد یافت .

شرکت‌های تعاونی عمدتاً بین اعضای یک صنف یا آشنایانی با منافعی مشترک تشکیل می‌شوند. این مجموعه‌ها معمولاً به دو دستۀ تولید و توزیع تقسیم می‌شوند. زمینۀ فعالیت تعاونی‌های تولید بیشتر کشاورزی، دامداری و دامپروری، پرورش و صید ماهی، شیلات، معدن، صنعت و ساخت‌وساز در شهرها و روستاها و در میان عشایر است. شرکت‌های تعاونی توزیع بیشتر در حوزۀ تهیۀ کالا و خدمات مورد نیاز اعضا فعالیت دارند. به طور کلی، تأمین اجناس مصرفی زندگی از اهداف مهم این نوع شرکت‌ها است.

متقاضیان تاسیس شرکت، پس از طی کردن مراحل قانونی، باید این موضوع را در روزنامه رسمی آگهی کنند. روزنامه رسمی زیر نظر قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شود و مرجع قانونی اطلاع‌رسانی در زمینه حقوقی است. تعرفه انتشار get more info آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی بسته به تعداد کاراکترهای آن متغیر است.

Report this wiki page