The smart Trick of سامانه جامع ثبت شرکت ها That Nobody is Discussing

Wiki Article

دیگر امکان مشاهده جریمه رانندگی و خلافی خودرو با شماره پلاک وجود ندارد. در سایت راهو ۱۲۰ نیز امکان گرفتن خلافی ماشین با شماره پلاک وجود ندارد. نرم افزار استعلام پلاک خودرو (پلاک خوان) و استعلام پلاک خودرو نیز دیگر قابل استفاده نمی باشند.

در صورتی که سند مالکیت هم وجود داشته باشد، به مدیران شرکت تحویل می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد.

برای ورود به سامانه شمیم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور کلیک کنید .

برای ثبت درخواست پلمب دفاتر قانونی لازم است که افراد اطلاعات خاصی مانند نوع شخص متقاضی، شماره تلفن همراه، نوع تقویم مالی و ... را وارد نمایند.

۲در منوی سمت راست صفحه، بر روی گزینه مدیریت کاربران که در تصویر با فلش قرمز مشخص گردیده کلیک نمایید.

آدم به به تناسب کار و حرفه ای که در آن مشغول می است، شرایط کاری و اهداف گوناگونی دارد که برای رسیدن به اونها، نیاز به تعامل و همکاری با بقیه دارد، نوعی تعامل سازنده، برای رسیدن سریع تر و راحت تر به اهداف و برنامه های خود، با توجه به شرایط موجود، که اسمش شراکت می شود و همکاری اصولی.

Relying Google MobileFriendly examination ssaa.ir is perfectly optimized for cellular and pill devices, nevertheless Online page loading speed may be improved.

زمان و مکان تشییع جنازه بهنام صفوی

.. فعال می شود که بایستی پر شود. سه کلمه ی ثبت اطلاعات، حذف و انصراف وجود دارد. ثبت اطلاعات برای ذخیره ی اطلاعات در این صفحه می باشد. حذف نیز اطلاعات وارد شده را حذف می کند. انصراف نیز به این معنی اداره ثبت شرکته است که از تغییر اطلاعات منصرف شده اید.

در پایان تصویر امنیتی را وارد نموده و دکمه جستجو را بفشارید.

ویدیو واکنش رهبر به تروریستی خواندن سپاه

۱افزایش دقت در مشخص کردن حدود اراضی و املاک نسبت به یکدیگر و جلوگیری از تضییع حقوق مالیکت افراد بر املاک

صفحه ای که روبروی شماست مربوط به اشخاص است، اشخاص عبارت از افرادی هستند که در شرکت دارای سمت هستند. اینها به اشخاص حقیقی و حقوقی تقسیم می‌شوند، در صورتی که شخص حقوقی مد نظر است باید مشخصات کامل خود را وارد نمایند ودر صورتی که شخص حقوقی  مد نظر باشد گزینه تابعیت و کد ملی ظاهر میشود که هر سه را پر میکنند.

پس از آن با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اساسنامه می شوید. در سایت، اساسنامه ی شرکت را نیز باید ارائه دهید. website شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید.

Report this wiki page